Ofte stillede spørgsmål


Hvordan kan jeg udtrække penge fra min konto?

Hvordan kan jeg udtrække penge fra min konto?

For at udtrække penge skal du klikke på fanen 'Udtrækning' øverst på siden (4. fane til højre), klik derefter på 'Anmodning om udtrækning ". Udfyld alle oplysninger ved at indtaste alle de nødvendige person- og bankoplysninger. Klik på bekræft og udskriv derefter formularen. Underskriv den med kuglepen, og send den til withdrawals@xforex.com , så vi kan behandle din anmodning.

Bemærk at selv i tilfælde, hvor midlerne bliver sendt til dit betalingskort skal du stadig udfylde bankoplysninger, da hele skemaet skal udfyldes. Udfyld kun formularen ved hjælp af tal og bogstaver. Brug ikke symboler eller valutategn. Anvend kun hele tal, ingen symboler.

I tilfælde af at din bank ikke anvender et SWIFT/IBAN-kodesystem kan du udfylde dette felt ved at indtaste filialnummeret igen (kun hvis din bank rent faktisk ikke anvender en SWIFT-kode, det gør de fleste banker dog). Vi anbefaler, at du taler med din bank for at få disse oplysninger.

Bemærk at udtrækninger kun kan udstedes, hvis dine dokumenter er fremsendt og godkendt. Udtrækninger kan ikke udstedes, hvis der stadig er udestående dokumenter, som du ikke tidligere har sendt til os.

For mere information om udtrækninger se venligst Udtrækning FAQ-side, klik her

Hvis du ønsker at udtrække penge på en anden måde, bedes du sende en email til: cs@xforex.com. Angiv venligst dit navn og kontonummer, og hvad du ønsker at gøre, så vil en repræsentant vende tilbage til dig hurtigst muligt for at drøfte din forespørgsel.

Tilbage til top
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har et spørgsmål, der ikke er nævnt her?

Du er meget velkommen til kontakte os for at vi kan hjælpe dig.

Tilbage til top
Hvad er fordelene ved XForex i forhold til andre Forex brokere?

Ingen kommission

XForex opkræver ikke gebyrer for åbning af nye positions. XForex’s indtægter drives udelukkende af differencen mellem bud og udbudspris, så det er i vores bedste interesse at sikre at du får succes med din handel - derfor giver vi dig alle de nødvendige redskaber for at du som trader kan skabe profit på dine investeringer

24 timers adgang til handel og services

XForex’ kontorer er åbne 24 timer om dagen, 5,5 dag om ugen fra søndag til fredag aften for at hjælpe dig med spørgsmål og assistance.

Den venligste interface

Vores førende software ingeniører har udviklet en brugervenlig handelsplatform. Du skal blot åbne en browser (såsom Internet Explorer, Mozilla Firefox, osv.) surfe på webstedet og logge på - du behøver ikke at downloade eller installere noget software, platformen er tilgængelig fra enhver computer, overalt i verden. Alt du behøver er en Internetforbindelse, så kan du handle hjemmefra, ude eller endda i udlandet.

Real-time konto opdateringer

Tradere kan overvåge alt på deres konto i real-tid. Dette omfatter saldoen, balancen på åbne positioner, den disponible margen og eksponering. Real-time overvågning gør det muligt for tradere at have fuld kontrol over deres portefølje, med henblik på at håndtere den hensigtsmæssigt.

Kreditkort opkrævning

XForex gør det muligt for sine kunder til at anvende deres kreditkort, effektivt og sikkert. Betaling sker ved hjælp af en SSL-sikret server, og dine betalingsoplysninger sendes i en stærkt krypteret format og bliver slettet fra vores servere, når de ikke længere er relevante. Dette giver dig mulighed for at handle på en hurtig, effektiv og sikker måde.

Sikker handel

XForex’ handelsplatform opfylder de højeste standarder for datasikkerhed på nettet. Vores sikkerhedseksperter er gået langt for at levere et sikkert online virtuelt handelssted. Ved hjælp af en SSL-sikret server opbevares dine personlige oplysninger i et stærkt krypteret format og bliver slettet fra vores servere, når de ikke længere er relevante. XForex omdanner det udenlandske valutamarked til et trygt og sikkert handelsmiljø, så tradere kan have tillid til at handle.

Tilbage til top
Hvad er automatisk præmie og gyldighed af en transaktion?

Automatisk præmie gør det muligt for investorer og handlere at efterlade positioner åbne indtil de ønsker at lukke dem.
Når en handler åbner en ny position, fastsættes standard udløbsdatoen.
Sidst på valørdagen (servertid) forlænges åbne positioner automatisk til den næste spotvalørdag, plus to børsdage. Præmien afhænger af de omhandlede valutapar. Investoren enten tjener eller betaler spotpoint, afhængig af præmiedifferencen mellem positionens to valutaer.

Tilbage til top
Hvad er åbningstiderne for handel på Forex-markedet?

CFD-handel begynder kl. 22:00 GMT (21:00 DST) på søndag og er åben indtil fredag kl. 22:00 GMT (21:00 DST).

Bemærk, der er instrumenter, der har daglige afslutninger. Read more....

Tilbage til top
Hvad gør jeg hvis systemet er nede på grund af tekniske problemer, og jeg ikke kan få adgang til hjemmesiden?

Lad ikke nogen tekniske problemer forstyrre de åbne handler du måtte have.

(Bemærk venligst at vores dealing room er tilgængeligt 24 timer i døgnet under markedssessioner for at hjælpe dig med at åbne eller lukke positioner manuelt. Gem venligst vores telefonnummer på din telefon eller et andet sted).

Vores telefonnummer kan findes på siden Kontakt os. Vores online-operatører er også tilgængelige 24 timer i døgnet i løbet af handelssessioner.

Tilbage til top
Hvordan kan jeg se handelsdiagrammerne?

For at se handelsdiagrammer skal du klikke på fanen 'Funktioner’ øverst på siden (7. fane til højre). Derefter klikker du på diagrammer nederst på siden. Bemærk venligst at for at se diagrammerne skal 'Java' (www.java.com) være installeret på din PC. Du kan downloade den nyeste version af Java her. Bemærk venligst at de opgivne kurser i skemaet kun er vejledende og må afvige fra handelskurser.
For at ændre din valutatype skal du klikke på ’Instrumenter’ øverst på siden (2. fane til højre) og vælg den valuta du ønsker.

De kurser, der vises i diagrammerne er kun vejledende og må afvige fra handelskurser.

(Bemærk venligst at vi anbefaler at bruge Internet Explorer, da andre browsere kan påvirke brugen af disse diagrammer).

Tilbage til top
Jeg prøvede at logge ind igen, men får beskeden ”Sessionen er i brug.

Det betyder, at du ikke er logget ud korrekt tidligere, så vent venligst et par sekunder og prøv at logge ind igen.

Tilbage til top
Jeg indsatte mit brugernavn og adgangskode, men kunne ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?

Dette almene problem opstår når du har indtastet forkert brugernavn og/eller forkert adgangskode. Adgangskoden kan være en kombination af tal og latinske bogstaver. Fejl i brugernavn eller password vil resultere i følgende fejlmeddelelse: * Det indtastede brugernavn eller adgangskode er ikke korrekt.

Tilbage til top
Jeg har mistet/glemt mit password, hvad gør jeg?

For at genoprette din adgangskode skal du klikke på 'Glemt adgangskode' på log ind-siden (Bemærk, at dit nye kodeord vil blive sendt automatisk til din emailadresse, for din sikkerheds skyld).

Eller du kan kontakte os via telefon eller live chatservice, så vil vi hjælpe dig.

Tilbage til top
Hvad er et inaktivitetsgebyr?

Der pålægges et inaktivitetsgebyr på $5 til en XForex konto, som er inaktiv. En konto betegnes som inaktiv, hvis der ikke har været nogen handelsaktivitet i en periode på 3 måneder. Dette gebyr pålægges for at dække udgifter til modkrav får den leverede service, selvom om servicen ikke bruges. Inaktivitetsgebyret opkræves månedligt indtil kontoen genaktiveres eller flyttes til den passende tilstand, som uafhentet ejendom. For at undgå at blive opkrævet et inaktivitetsgebyr, skal du gennemføre mindst én handel hver tredje måned.

Tilbage til top
Hvilke sikkerhedsforanstaltninger anvendes til at beskytte platformen?

Databeskyttelsessystemet er sammensat af flere forskellige sikkerhedselementer:

  • SSL og kryptering af data.
  • Firewall og generel serverbeskyttelse.
  • Brugeridentifikation (Authentication og Authorization).
  • Kundekode-beskyttelse (CASPOL).
    (fx betalinger, adgangskoder osv.).
Tilbage til top
Jeg forsøgte at deponere, men jeg modtog en fejlmeddelelse og talkode, hvad betyder det?

Vær meget forsigtig når du indtaster dine kortoplysninger i vores system, da en simpel fejl i numrene vil påvirke din indbetaling. Oftest opstår problemer med deponering hos bankerne, som sætter begrænsninger for brug af dine betalingskort og bankkort, så kontakt venligst din bank og sørg for at der ikke er begrænsninger på dit kort.

Hvis du har indtastet dine kortoplysninger forkert i vores system, så sørg for at opdatere kortoplysningerne med det samme i vores system ('Indstillinger'> 'betalingsinstrumenter).

Tilbage til top
Hvad er det mindste beløb, der kræves for at åbne en konto?

Du kan åbne en konto med så lidt som $100 til vores webbaserede platform. Et leverage på op til 1:400 er tilgængeligt for tradere.

Tilbage til top
Hvad er en pip?

Pip er den mindset numeriske placering i et Forex quote. Dette ord bruges i flæng med udtrykket "Points".

Hvis EUR/USD 1,3300 ændrer sig til 1,3301 = 1 pip ændring

Tilbage til top
Hvordan indgiver jeg en klage?

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med vores tjenester, og du ønsker at indgive en klage, besøg da venligst vores supportside for at downloade klageformularen, udfylde den og maile den til compliance@xforex.com. En medarbejder fra compliance afdelingen vil modtage din klage og besvare din anmodning inden for 3 arbejdsdage.

Sørg venligst for at din klage ikke kan løses med kundesupport på forhånd (Du kan kontakte Kundesupport via live chat eller email).

Tilbage til top
Hvordan sætter jeg penge ind på min konto?

Der er to metoder til at finansiere din konto:

  1. Bankoverførsel
  2. Kreditkort

Begge kan udføres fra vores online platform.

Vi behandler alle bankoverførsler, så snart vi modtager bekræftelse fra kreditkortselskabet. Finansiering via kreditkort er næsten øjeblikkelig, men vi understreger at det er vigtigt at sende en kopi af kreditkortet så hurtigt som muligt for at undgå forsinkelser.

Sørg for at du har bekræftet din konto. Følgende dokumenter er påkrævet:

  1. Et gyldigt foto-id (såsom en kopi af pas eller kørekort)
  2. Bevis for din adresse (såsom en kopi af en nylig el- eller telefonregning, modtaget inden for de sidste 3 måneder)
  3. En kopi af det kort, du brugte til at indbetale med. Vi forventer ikke at kunder sender et eksemplar af kortet, da det ikke er sikkert. Men det er 100% sikkert at sende os kopier af dine kort, eftersom vi forventer at du for at dækker de første 12 cifre på kortet (da vi kun behøver at se de sidste 4 cifre). Dæk også CVC-nummet på bagsiden (da vi kun har brug for at se signaturen).

Bemærk, at hvis du anvender et andet kreditkort efter at vi har modtaget dine dokumenter til din konto og godkendt dem, vil vi også kræve en kopi af det nye kort.

Tilbage til top