Udtrækningsproces

For at udtrække midler skal du logge ind og klikke på fanen 'Udtrækning' øverst på siden. Klik derefter på 'Anmodning om udtrækning ". Indtast alle nødvendige oplysninger ved at oplyse alle de påkrævede person- og bankoplysninger. Klik på 'Bekræft', og udskriv formularen. Underskriv den med kuglepen og send den til withdrawals@xforex.com, så vi kan behandle din anmodning.

Brug venligst kun tal og bogstaver til at udfylde formularen med. Anvend ikke symboler eller valutategn. Brug kun hele tal, kun numre og ingen symboler.

I tilfælde af at din bank ikke bruger et SWIFT/IBAN-kodesystem kan du udfylde dette felt ved at indtaste filialnummeret igen (kun hvis din bank rent faktisk ikke har en SWIFT-kode, de fleste banker anvender dog koden). Vi anbefaler at du kontakter din bank for at få disse oplysninger.

Bemærk venligst at udtræninger kun kan udstedes, hvis dine dokumenter er godkendte. Udtrækninger kan ikke udstedes, hvis der stadig er udestående dokumenter, som du ikke tidligere har sendt til os.

Din tilbagetrækning behandles via samme metode, som deponeringen. Hvis du indbetaler via kreditkort vil beløbet, der oprindeligt blev deponeret, blive returneret til samme kreditkort. Alle andre indtægter vil blive returneret via bankoverførsel. Hvis deponering er foretaget via bankoverførsel vil alle udtrækninger sendes via bankoverførsel.

På grund af anti-hvidvaskningsregler skal alle udtrækninger behandles via kreditkort og bankkonti, der har det samme juridiske navn som din handelskonto.

Hvordan foretager jeg en udtrækning ved hjælp af kreditkort?
Når du foretager en udtrækning via kreditkort skal du sørge for følgende:

  • Det kreditkort du bruger til udtrækning er det samme kreditkort, som du anvendte til deponering.
  • Det beløb du udtrækker, er nøjagtig samme størrelse eller mindre end det deponerede beløb. Eventuelle overskydende beløb, som er profit skal udtrækkes via bankoverførsel.
  • Du har indsendt alle de nødvendige dokumenter, inklusiv yderligere dokumenter som er påkrævet, og disse er blevet godkendt.

Hvordan foretager jeg en udtrækning via bankoverførsel?
For at kunne udtrække via bankoverførsel skal du blot logge ind på din handelskonto og klikke på fanen 'Anmodning om udtrækning' i øverste værktøjslinje på din platform og følge vejledningen. Når du har udfyldt formularen med de ønskede oplysninger skal du underskrive den og sende den tilbage til os, som instrueret i pop-up vinduet. For at tjekke status på din udtrækning skal du klikke på fanen 'Udtrækning' øverst på siden, og derefter klikke på 'Udtrækningsstatus'.

Operatørerne står til rådighed 24 timer i døgnet i løbet af handelssessioner, hvis du har problemer med din udtrækningsstatus.

Hvorfor blev min verserende udtrækning afvist?
Der kan være mange grunde til at din udtrækningsform blev afvist:

  • Det kan være fordi dine dokumenter endnu ikke er godkendt, og vi stadig venter på udestående dokumenter. Så sørg venligst for at du har sendt os alle de dokumenter, som vi har brug for. En liste over disse dokumenter kan findes på Verifikationsside.
  • Det kan være fordi den formular du har sendt os ikke er underskrevet. Underskriv venligst formularen med en kuglepen, da vi ikke accepterer virtuelle underskrifter.
  • Det kan være fordi du ikke har sendt os en komplet eller original form. Sørg venligst for at sende os en komplet form, og ikke blot dele af den. Vi har brug for den originale form fuldstændig udfyldt og den skal vise vores firmalogo.
  • Det kan være fordi du har sendt os en gammel form, med en gammel dato på. Sørg venligst for at datoen på din udtrækningsform er den samme dato, som når du sender anmodningen.

Sørg venligst for at de oplysninger, som du angiver i formularen er korrekte da vi ikke kan drages til ansvar for dine fejltagelser.

Du kan kontakte vores operatører 24 timer i døgnet, 5½ dag om ugen for at tjekke status på din kontoverifikation.